Scoaterea placutelor si genioplastia

Iata ca dupa multe luni mi-am facut si eu timp sa scriu despre ce a insemnat si acest ultim pas pe care l-am facut anul acesta.

Unele persoane mentioneaza ca scoaterea placutelor este foarte usoara si nu se compara cu bimax-ul, ca nu mai ai fata umflata asa de rau si ca toate lucrurile sunt mult mai usoare. Insa, exista si cativa care spun ca nu le-a placut aceasta experienta printre care si eu.

Asadar… M-am prezentat pentru internare cu toate analizele facute si cu un bagaj mai putin voluminos decat data trecuta continand in principal ce am scris aici, fara seringa si fasa elastica. Ce am uitat sa mentionez de fiecare data este faptul ca este esential ca fetele sa isi progrmeze operatia dupa menstruatie, pentru ca uneori emotiile va pot face „surprize-surprize”, iar operatia se va amana.

Mi s-a mai recoltat un exudat pentru ca in cel initial imi iesise o bacterie, acesta din urma iesind bine.

De data asta am fost mult mai linistita, dar curioasa cum o sa arat cu noua mea infatisare, cu barbie. Am fost asigurata ca voi avea cea mai frumoasa barbie inainte  de a intra in operatie si chiar cred ca asa si este.

Fata de prima operatie pot sa spun ca m-am trezit foarte ametita, abia m-am dat jos de pe masa si imi venea practic sa dorm pe patul pe care astepti asistenta sa te duca la salon. Am ajuns in salon si ameteala a continuat si cred ca am adormit putin. Am avut neinspirata idee sa mananc ceva in loc sa beau doar putina apa si am vomat. M-am linistit si  m-am dus tinta si m-am uitat in oglinda sa vad rezultatul. Barbia putin umflata, dar fata absolut deloc. M-am bucurat foarte mult si nu imi mai venea sa plec din fata oglinzii. Mi s-au administrat medicamentele, a urmat o noapte de nesomn si a doua zi am fost la consultatie la dr. Bran. Toate lucrurile fiind bune m-am si externat a doua zi dupa operatie.

Personalul si de data asta pot sa spun ca a fost la fel de amabil si dragut ca si data trecuta, dar parca ma putini. Mancarea de  dimineata si seara a fost in regula, iar la pranz iti recomand sa iti comanzi ceva (restaurantele cu livrare recomandate de colega de salon au fost Marty si Euphoria).

Am ajuns acasa si am inceput sa ma umflu, nu foarte rau, dar foarte mult in jurul nasului unde am avut placutele si nici ketonal-ul, nici gheata, nici compresele calde nu m-au ajutat. Si dupa ce aveam fata umflata m-am mai si curatat cu sprey cu apa de mare in nas pana cand facut o rinita de mi s-a umflat nasul. Asa ca nu cumparati Septimar, ci Sterimar sau ser fiziologic falcon din care trageti cu seringa si va cutatati in nas.

A fost cea mai urata perioada pentru mine sa am si fata umflata si nasul umflat, aratam ca o combinatie intre pestele balon si maimuta cu nas. Nici nu mi-am inchipuit ca o sa urasc aceasta perioada mai mult decat cea de la bimax. Nu imi venea sa cred cat de bine am aratat imediat dupa si ce rau aratam… Abia dupa o luna pot sa spun ca mi-am revenit la fata, iar nasul dupa doua-trei luni arata normal.

Si daca inainte m-am plans ca am mancat cu seringa, de data asta pot sa spun ca a fost mult mai rau sa mananc cu lingurita mancare pasata (piure, supa crema, supa etc) si sa ajunga mancarea pe langa incizii si sa te usture ca naiba, sau sa nu poti sa dechizi gura pentru ca te tineau cusaturile.

Rezultatul insa imi place si nu regret nimic din cea am facut. Cand nu stii despre ce e vorba te arunci cu capul inainte si ce o sa fie, o sa fie. Repet ca aceasta operatie nu este pentru oricine, ci pentru persoanele care chiar au o problema majora si care nu s-ar rezolva altfel. Iti trebuie o doza de inconstienta, apoi perseverenta, indarjire, curaj si bani.

Rezultatul operatiei din punct de vedere estetic este imprevizibil. Nu cred ca este bine sa iti faci aceasta operatie cu gandul ca o sa arati perfect sau ca ti se va schimba viata facand-o. Si eu inainte am gandit asa, uitandu-ma pe alte bloguri. Ce s-a schimbat insa este ca fata este mult mai echilibrata, arata mai armonios, mai fresh si chiar unele persoane ma intreaba ce mi-am facut ca par schimbata in bine. Si daca sunt nevoita sa rezum totul la o fraza as spune ca aceasta operatie m-a facut sa ma accept pe mine.

Sunt si cazuri in care cei operati nu se plac dupa operatie, asa ca nu incurajez pe nimeni sa ia o decizie de o zi pe alta si nici sa se lase influentati de medic sau ortodont si sa faca aceasta operatie. Si daca pe parcursul tratamentului ortodontic te razgandesti nu este tarziu sa spui nu, nu mai vreau sa fac operatia vreau doar sa am dinti frumosi.

Va urez succes tuturor!

 

Lasă un comentariu