Etapa pre-chirurgicala (4)

E o vorba romaneasca: „socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ”, asa si in cazul tratamentului ortodontic.  Cine vrea dinti frumosi si mai vrea si un profil frumos trebuie sa aiba muuuulta rabdare.

Pe scurt inca nu am fost la chirurg si  totodata nu voi face operatia in 2015.  Sunt putin dezamagita pentru ca  ma asteptam sa fie anul acesta, dar cred ca e mai bine sa ai un medic perfectionist  si un pacient nerabdator pentru ca, in final, este vorba despre pregatirea dinaintea unei operatii si nu o tunsoare la frizer.

Inca port gutiera, dar mult mai putine ore, cand stau in casa si cand dorm.

Urmatoarea postare va fi cand voi merge la chirurg.

Pana atunci sa auzim numai de bine!

4 gânduri despre &8222;Etapa pre-chirurgicala (4)&8221;

  1. Salut! Vroiam sa te încurajez in ceea ce privește operatia . Eu am facut-o acum aproximativ 3 sapt , doar la maxilarul superior si sunt extrem de multumita . M-am operat in timisoara la Dr Talpos Serban . Bafta multă ! Dacă vrei mai multe detalii despre operație poți sa îmi scrii pe adresa mea de email biancastoenescunicola@gmail.com. Cu drag îți răspund la întrebări !

    Apreciază

    1. Buna, Multumesc foarte mult pentru incurajari. Imi pare bine cand mai aud pe cineva ca si-a facut aceasta operatie si totul a decurs bine. Imi da incredere ca si la mine o sa fie tot la fel. Deja am citit o multime de bloguri despre operatie, dar tot mai am intrebari. Iti scriu cu siguranta. Multa sanatate si refacere cat mai rapida!

      Apreciază

  2. Astăzi am fost și eu la ortodont și mi-a spus și mie ca am nevoie neapărată de operație de mandibula. Sunt moartaaaa de frica 😦 !! .. Îmi vine sa renunț. . Mi-e teribil de teama. .de tot. .durere. .anestezie. . Și mi-a recomandat medicul de la Cluj Bran. . Menționez ca sunt din Oradea.

    Apreciază

    1. Poti sa citesti comentariile de aici: https://edithxx.wordpress.com/2009/07/21/pentru-ca-eu-tot-am-cautat-si-n-am-gasit/#comments E un doctor foarte apreciat de pacienti si are o echipa fantastica in jurul lui. Numai tu decizi daca faci aceasta operatie, pentru ca tratamentul ante si post operator e de durata. Eu mi-am dorit foarte mult sa am un un profil armonios si m-am ambitionat indiferent de durata tratamentului.

      Apreciază

Lasă un comentariu